Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 37 Urdu Subtitles free

Alparslan Episode 37 Urdu Subtitles

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 37 Urdu Subtitles

ارسلان یوسف نے تیکفور گریگور کو پیغام بھیجا۔ یہ پیغام اصل میں ان کی بیٹی سیفریہ خاتون نے بھیجا تھا۔ تیکفور بہت خوش ہے کہ واسپوراکان میں قاتلانہ حملہ کامیاب ہوا اور وہ واسپوراکان کے لیے روانہ ہوئے۔ تیکفور واسپوراکان میں داخل ہوا، تو تخت پر سفریہ خاتون بیٹھی نظر آئی۔

تیکفور تھوڑا پریشان ہوا۔ سیفریہ خاتون نے تیکفور کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ اب آپ میرے والد مجھ بہت دور رہو گے۔ جس نے الپ ارسلان کی غیر موجودگی کا فائدہ اٹھانا چاہا تو اس کا سر کاٹ دیا جائے گا۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 37 Urdu Subtitles

بغداد میں ایک آتش پرست ہے جو مختلف چیزوں کے بارے میں بات کر سکتا ہے۔ اسے گانک بھی کہا جاتا ہے۔ وہ البساسیری سے کہتا ہے “جسے تم ڈھونڈ رہے ہو وہ تمہارے پیچھے ہے۔” بساسیری تھوڑا غصے میں آتا ہے اور ساری بات کہتا ہے۔ تب گانک پھر کہتا ہے کہ تمہارا دشمن بغداد منتقل ہو چکا ہے، بساسیری کہتا ہے کہ حجر اسود کی حفاظت کو بڑھانا چاہیے۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 37 Urdu Subtitles

الپ ارسلان البساسیری کے قریب حجر اسود کو دیکھنا چاہتا ہے۔ پھر بساسیری نے اسے وہ پتھر دکھایا۔ اور پھر سپاہیوں کے ساتھ الپ ارسلان اصلی پتھر چرانے کا منصوبہ بناتا ہے۔

البساسیری سے چابی لینے کے لیے الپ ارسلان اور البساسیری نے ضیافت میں کشتی کی لڑائی شروع کر دی۔ اس موقع پر سپاہی کمرے میں داخل ہوئے اور حجر اسود لے کر وہاں ایک نقلی پتھر رکھ دیا۔
ایک کارواں کو اصل پارٹی کا ایک زخمی رکن سڑک کے کنارے پڑا پایا۔ وہ اسے بغداد لے گئے۔ اس کی خدمت کی جاتی ہے۔ وہ شخص ہمیشہ البساسیری کا نام لے رہا تھا۔ یہ خبر وزیر تک پہنچی۔یہ خبر وزیر البساسیری تک پہنچی۔ بساسیری الپ ارسلان بیر سے باتیں کر رہا تھا۔اس شخص کی خبر سن کر بساسیری تیزی سے وہاں سے چلا گیا۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 37 Urdu Subtitles

تب الپ ارسلان کو احساس ہوا کہ اس کے پاس مزید وقت نہیں ہے۔پھر الپ ارسلان بساسیری سے کہتا ہے کہ یہ الپ ارسلان کی بنائی ہوئی کوئی چال ہو سکتی ہے، میں آپ کے ساتھ جانا چاہتا ہوں۔الپ ارسلان اور البساسیری مختلف انداز میں ہسپتال کے لیے روانہ ہوئے۔
اسی دوران اتابے سمیت دیگر سپاہی ہسپتال کے پیچھے سے حملہ کرتے ہیں اور اس شخص کو مار ڈالتے ہیں۔ بساسیری کو یہ خبر پہنچی تو وہ بہت پرجوش ہوا۔ وہ قاتل کو پکڑنے کے لیے مزید فوجی تعینات کرتا ہے۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 37 Urdu Subtitles

جب ارباسکان اور عوقے خاتون نے کارخانیوں پر حملہ کیا جو واسپوراکان پر حملہ کرنے آئے تھے، سیفریہ خاتون باتور الپ کو اپنے ساتھ لے گئی اور اسے روک دیا۔

الپ ارسلان اور البساسیری میں رات کو ضیافت کے دوران مٹھی بھر لڑائی ہوئی۔ پھر حجر اسود کو لایا جاتا ہے اور وہاں ایک اور پتھر رکھ دیا جاتا ہے۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 37 Urdu Subtitles

اصل کاروان کی تمام لاشیں البساسیری کے سپاہیوں کو ملی تھیں۔ جب انہوں نے اسے بتایا تو وہ بہت پریشان ہوئے۔ پھر اس نے مقدس حجر اسود عظیم (الپ ارسلان) کو پہنچایا اور خود البساسیری بھی ان کے ساتھ گئے۔

اچانک مصر سے ایک قاصد البساسیری کے پاس آیا۔ اور وہ اسے ایک خط دیتا ہے۔خط میں لکھا ہے کہ کمانڈر عظیم 20 سپاہیوں کے ساتھ اس حجر اسود کو لینے کے لیے آئیں گے۔ خط پڑھنے کے بعد البساسیری کو معلوم ہوا کہ اصلی کمانڈر عظیم یہ آدمی نہیں ہے۔ کیونکہ اس کی کم تعداد 20 افراد کی نہیں ہے۔ اور اس خط کی آمد سے الپ ارسلان بے سمیت سب چوکنا ہو گئے۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 37 Urdu Subtitles

الپ ارسلان نے منصوبہ بنایا اور وہ پیچھے سے چلے گئے۔ تب بساسیری کے سپاہیوں نے ان کا پیچھا کیا۔ کسی وقت وہ راستے کے آخر میں آتے ہیں اور پھر وہاں سمندر ہوتا ہے۔ الپ ارسلان نے پھر وہ نقلی پتھر البساسیری کے سامنے پھینک دیا۔ اور وہ اصلی پتھر کے ڈبے کو لے کر بھاگ جاتے ہیں۔

الپ ارسلان نے البساسیری کے سینے میں تیر مارا اور وہاں سے نکل گیا۔ لیکن گنک کے دیے ہوئے رومال کی وجہ سے تیر اس کے سینے میں نہیں چھیدتا۔ الپ ارسلان واسپوراکان کے بارے میں ایک پیغام لے کر نکلے۔ اس لیے وہ بہت بے چین ہو جاتا ہے اور اس منظر کے ساتھ قسط ختم ہو جاتی ہے۔ Watch English Subtitle

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 37 Urdu Subtitles

Watch more

Player 1

Player 2

Alparslan Episode 32 Urdu Subtitles

Back to top button

Adblock Detected

Please turn of your ad blocker