Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 38 Urdu Subtitles free

Alparslan Episode 38 Urdu

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 38 Urdu Subtitles

الپ ارسلان صاحب اپنی فوجوں کے ساتھ بھیس بدل کر بساسیری کے قلعے میں چلا گیا۔ امیر کا خیال ہے کہ جو ترک اس کے محل میں آئے ہیں وہ خلیفہ کی بھیجی ہوئی جماعت ہے۔ الپ ارسلان صاحب کا کہنا ہے کہ وہ جلد از جلد پتھر اٹھانا چاہتا ہے، لیکن امیر نے اسے روک دیا۔

جب امیر نے خلیفہ کا لکھا ہوا حکم دیکھا تو اپنے مہمانوں کو اپنے محل میں رہنے کو کہا۔ امیر کا کہنا ہے کہ الپ ارسلان ایک خطرناک شخص ہے اور اپنے مہمانوں کو قائل کرنے میں کامیاب رہتا ہے۔ مصر سے گروپ کا ایک رکن جنگل میں جاگتا ہے اور آہستہ آہستہ مدد مانگنے لگتا ہے۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 38 Urdu Subtitles

سلیمان صاحب کو جب امیر کے منصوبے کی خبر ملی تو وہ پریشان ہو گیا۔ الپ ارسلان صاحب نے اسے بتایا کہ وہ اس رات خفیہ طور پر پتھر لینے کا ارادہ رکھتا ہے۔ سیفریہ خاتون ایک ایک کر کے واسپورکان آنے والے کمانڈروں کو مار ڈالتا ہے اور سب کو بتاتا ہے کہ وہ بغاوت کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔ عوقے خاتون کا دعویٰ ہے کہ سیفریہ جھوٹ بول رہی ہے اور اسے قید کرنے کا حکم دیتی ہے۔

باتور اور ارباسکان نے خاتون کو پرسکون رہنے کو کہا۔ سیفریہ خاتون کا کہنا ہے کہ وہ بخارا سے جلد از جلد فوج واپس بھیج دیں گے۔ ایک بھکاری ینال صاحب کے پاس آیا اور اس سے کہیں جانے کو کہتا ہے۔ ینال صاحب کو معلوم ہوا کہ یہ شخص جاسوس ہے اور وہ جہاں کہتا ہے وہاں چلا جاتا ہے۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 38 Urdu Subtitles

پادری، ینال صاحب کو روکتا ہے اور اسے بتاتا ہے کہ آفندی سب کچھ جانتا ہے۔ ینال صاحب کو معلوم ہوا کہ پادری ترکوں کے لیے کام کرنے والا ایک جاسوس ہے اور اپنی جان بچانے کے لیے آفندی سے بات کرنے جاتا ہے۔ امیر پھر اپنے محل میں کام کرنے والے ایک ساحر کو دیکھنے جاتا ہے۔ دیکھنے والا امیر سے بہت محتاط رہنے کو کہتا ہے۔

گریگور کو ینال صاحب کی دھوکہ دہی کا احساس ہے اور وہ غصے میں ہے۔ الیگزینڈر کہتا ہے، وہ ینال صاحب کو مار ڈالیں گے۔ اسی دوران، ینال صاحب پہنچتا ہے اور ہر چیز کا اعتراف کرتا ہے۔ الیگزینڈر مزید برداشت نہ کر سکا اور ینال صاحب کے کندھے میں چھرا گھونپ دیا۔ گریگور سب کو پرسکون کرتا ہے اور کہتا ہے کہ اب وہ ینال صاحب پر بھروسہ کرتا ہے۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 38 Urdu Subtitles

امیر پتھر کو دیکھنے کے لیے الپ ارسلان صاحب کو لے جاتا ہے۔ زخمی شخص نے جنگل میں مدد مانگی۔ الپ ارسلان صاحب اپنے دوستوں کے ساتھ پتھر کو دیکھنے جاتا ہے اور اسے چومتا ہے۔ جیسے ہی الپ ارسلان کمرے سے نکلتا ہے، دیکھنے والا آتا ہے اور اس سے پوچھتا ہے کہ وہ کون ہے۔ الپ ارسلان صاحب کا کہنا ہے کہ وہ کھانے کے دوران بساسیری سے دروازے کی چابی حاصل کریں گے۔ تاجروں کے ایک گروپ نے زخمی آدمی کو جنگل میں پایا اور اسے بغداد کے ایک طبی مرکز میں لے گئے۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 38 Urdu Subtitles

دیکھنے والا امیر کو کاغذ کا ایک ٹکڑا دیتا ہے اور اسے اپنے ذہن میں رکھنے کو کہتا ہے۔ خاتون اسے مزید برداشت نہیں کر سکتا اور کہتا ہے کہ انہیں بخارا کے فوجیوں کو مارنا ہے۔ ایک لمحے کے لیے سوچنے کے بعد، ارباسکان کو یقین ہوا کہ عوقے خاتون صحیح ہے اور فوراً فوجیوں کو مارنے کی تیاری کرتا ہے۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 38 Urdu Subtitles

ارسلان یوسف اپنی بیٹی کے کیے پر بہت ناراض ہوئے اور اسے تھپڑ مار دیا۔ سیفریہ خاتون کا کہنا ہے کہ اس کے والد اب سرحد پار کر کے فوجیوں کو جنگل میں واپس بھیجنے کے لیے روانہ ہو گئے ہیں۔

یہ پیغام پڑھ کر امیر نے کچھ دیر سوچا اور الپ ارسلان بے پر شک کرنے لگا۔ امیر کو معلوم ہوا کہ یہ لوگ جھوٹ بول رہے ہیں اور انہیں قتل کرنے کا خفیہ منصوبہ بنا رہے ہیں۔ الپ ارسلان کو احساس ہوا کہ کچھ غلط ہے اور وہ اپنے دوستوں کو محتاط رہنے کو کہتا ہے۔ ینال صاحب جیسے ہی قلعہ سے نکلا، وہ محل میں گیا اور سلطان سے باتیں کرنے لگا۔ watch english subtitles

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 38 Urdu Subtitles

طغرل صاحب پہلے اس کے بارے میں بات کرتے ہیں کہ آفندی نے کیا کیا ہے اور پھر کہتے ہیں کہ وہ ینال بے پر بہت زیادہ بھروسہ کرتے ہیں۔ الپ ارسلان بے نے امیر کے جال کو بھانپ لیا اور وہ بھاگنے لگا۔ طغرل نے ینال صاحب کو اپنے منصوبوں سے آگاہ کیا اور اسے باغی ترکوں کو اپنی فوج میں شامل کرنے کو کہا۔

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 38 Urdu Subtitles

الپ ارسلان بے ایک کھائی کے کنارے پر جاتا ہے اور امیر کو رکنے کو کہتا ہے۔ الپ ارسلان صاحب نے پھر پتھر کو زمین پر پھینک دیا اور وہ ٹوٹ گیا۔ جیسا کہ امیر یہ سمجھنے کی کوشش کرتا ہے کہ کیا ہو رہا ہے، الپ ارسلان صاحب نے اس پر تیروں سے حملہ کیا۔ الپ ارسلان صاحب بعد میں اس آدمی سے جنگل میں ایک خفیہ جگہ پر ملتا ہے اور اسے مقدس پتھر دیتا ہے۔ Watch more

Alparslan Buyuk Selcuklu Episode 38 Urdu Subtitles

Player 1

Player 2

Alparslan Episode 32 Urdu Subtitles

Back to top button

Adblock Detected

Please turn of your ad blocker